O hře / About game :  Black Panthers
Instalace, ovládání, tipy, pořebný HW ... 
Letadla, kompresory, směsi
Autor: BP_Tyrl ()
Datum: 01. 04. 2010 09:58

V našem simulátoru jsou některá letadla, jež vyžadují provádění další činnosti spojené s obsluhou motoru, pokud je zapnuta volba „Úplné ovládání motoru“. Mnoho motorů nemá automatické kompresory, proto musí být nastavovány ručně. Režim práce kompresoru se nastaví pomocí kontrolních kláves Kompresor - další stupeň a Kompresor - předchozí stupeň.

I-153 M-62 a I-153P

Při stoupání vyžadují motory nastavit kompresor na stupeň 2. (Kompresor - další stupeň), při překročení výšky 2 200 metrů. Pokud klesají pod výšku 2 200 m, musí být zpět nastaven stupeň 1. (Kompresor - předchozí stupeň).

Navíc, palivová směs vyžaduje úpravu ve výškách nad 4 000 m. V těchto výškách nestačí karburátor motoru vytvářet optimální směs z řídkého vzduchu. Když se za motorem táhne kouřová stopa a začne ztrácet výkon, nebo kolísají otáčky, upravte směs paliva (pomocí kontrolních kláves Obohatit směs a Ochudit směs), dokud motor nemá odpovídající výkon.

I-16 typ 18 / 24

Je vybaven stejným motorem jako I-153, vyžaduje stejnou činnost při obsluze.

La-5 (F, FN) a La-7

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 3 500 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 3 500 metrů. Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 5 000 metrů.

LaGG-3 (první série)

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 200 metrů, a na stupeň 2 ve výšce nad 2 200 metrů. Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 4 000 metrů.

LaGG-3(66. série) a LaGG-3IT

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 200 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 200 metrů. Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 3 000 metrů.

Jak-9 a verze (D, K, T)

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 000 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 000 metrů. Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 3 000 metrů.

Jak (další modely)

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 000 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 000 metrů. Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 4 000 metrů.

Hurricane

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 800 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 800 metrů.

P-40M

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 200 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 200 metrů.

P-40E M-105 (polní úprava)

Ruská modifikace s motorem používaným také u LaGG-3 vyžaduje stejné ovládání. Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 200 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 200 metrů.

Bf-109 G-6/AS, Bf-109 G-10/G-14 a Bf-109 K-4

Tato letadla jsou vybavena vstřikovacím systémem MW50. Zařízení pracuje automaticky a zvyšuje výkon motoru, pokud posunete páku ovládání motoru za hranici 100%. Systém může být zapnut či vypnut (pomocí kontrolní klávesy WEP), ale pouze v případě pokud je motor na minimálu nebo při malém výkonu, aby se předešlo poškození. Systém by měl být také vypnut, pokud došla směs vody-metanolu, která je nezbytná pro normální činnost. Pokud se tak neučiní, může to vést k poškození motoru.

FW-190

Směs paliva vyžaduje úpravu ve výšce nad 9 000 metrů.

FW-190 D-9 (1945)

Letadlo bylo vybaveno systémem MW50, stejným jako u Bf-109, a má tedy stejná omezení.

FW-190 F-8

Posílení výkonu je efektivní pod výšku 1 000 metrů. Nad tuto výšku je použití zakázáno.

He-111

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 800 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 800 metrů.

Ju-87

Kompresor vyžaduje nastavení na stupeň 1. pokud je výška pod 2 800 metrů, a na stupeň 2. ve výšce nad 2 800 metrů

A-20G

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 200 metrů (7 200 stop)
Maximální rychlost otáčení vrchní elektrické věže 60 stupňů/sek.

B-25J

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 700 metrů (8 850 stop)
Maximální rychlost otáčení horní elektrické věže 60 stupňů/sek

Varianty F4F, FM-2 Wildcat

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 500 metrů (8 200 stop) a 4 800 metrů (15 750 stop)
Klapky se automaticky zasouvají při 250 km/h (155 mph)
Podvozek se obsluhuje (zasouvá/vysouvá) pouze ručně; v sekci Ovládání si musíte klávesy pro ruční obsluhu nadefinovat sami.

Varianty F4U

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 600 metrů (8 500 stop) a 8 200 metrů (26 900 stop)
Letadlo je vybaveno vzdušnými brzdami, které používají část podvozkového mechanizmu. Prosím, nepoužívejte je během vzletu nebo přistání, protože pak přestane hydraulická pumpa dodávat dostatečný tlak do podvozku a ten se může vlivem zvýšeného namáhání snadno poškodit.

Varianty F6F

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 500 metrů (8 200 stop) a 8 100 metrů (26 570 stop)

A6M3-A6M7 včetně přechodných variant

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 3 300 metrů (10 800 stop)
Poznámka: A6M5c je modelován s motorem Sakae 31a se vstřikováním směsi vody-metanolu namísto motoru Sakae 21. V kabině byl ukazatel množství metanolové směsi. Bohužel se nám nepodařilo najít detailní foto tohoto přístroje a proto má vzhled, který věrně neodpovídá skutečnosti.
A6M7 model 62 rovněž používal motor Sakae 31a, avšak do A6M7 model 63 byl opětně montován motor Sakae 21, protože podle historie byl v daném období nedostatek nových motorů.

G4M

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 3 000 metrů (9 840 stop)

Ki-84

Kompresor přepnout na vyšší stupeň ve výšce 2 500 metrů (8 200 stop)

Ki-100

Kompresor přepnout na další stupeň ve výšce 3500 - 4 000 metrů.

POZNÁMKA: Většina ostatních letadel modelovaných v našem simulátoru používá automatický nebo jednostupňový kompresor, takže nevyžadují manuální obsluhu.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Letadla, kompresory, směsi
Datum: 01. 04. 2010 12:17

Vsetky motory Alison maju automaticky kompresor a zmes , aj P-40 M.V hre nieje namodelovane ich manualne ovladanie.....



Upraveno 1krát. Naposledy upravil Letka_13/Lavo (01. 04. 2010 12:1glass.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Letadla, kompresory, směsi
Autor: BP_Tyrl ()
Datum: 01. 04. 2010 13:05

Kompletně okopírováno z manuálu pro PF. Takže Olegovina.

Nastavení: OdpovědětCitovat


Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.
Přihlášení uživatelé
Anonymní: 1