Zkušenosti s létáním / Experiences With Flying :  Black Panthers
Kdo umí, umí. Ostatní se ptají. 
Mapy a jejich výroba
Autor: TozziFan ()
Datum: 21. 11. 2009 13:47

Pokouším se vytvořit pár map a misí a potřeboval bych poradit s několika problémy.
1.když chci rozestavit protiletadlovou obranu po výhodných místech, nedokážu umístit vybranou jednotku na vyvýšenou pozici(např. mola, střechy budov a pd). A obráceně, některé objekty se mi umísťují 1-2m. nad povrchem.
2.správné nastavení vzdálenosti zahájení palby u jednotlivých protiletadlových zbraní - někde jsem to četl, ale nemohu najít kde.
3.start AI letadel z letadlových
Díky za pomoc

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Mapy a jejich výroba
Autor: BP_Tyrl ()
Datum: 21. 11. 2009 18:47

Quote
TozziFan
1.když chci rozestavit protiletadlovou obranu po výhodných místech, nedokážu umístit vybranou jednotku na vyvýšenou pozici(např. mola, střechy budov a pd).

To nejde. Jedině co jde zvednout nad úroveň terénu jsou kouře a světla.

Quote

A obráceně, některé objekty se mi umísťují 1-2m. nad povrchem.

To je trochu záhada, protože jediný objekt co se objevuje ve výšce je bílý kostelík z počátku seznamu objektů, který patří na velký přenosný útes. Jediné vysvětlení může být, že by jsi používal map mod z SAS, či kýho šlaka, který mění výšku terénu na některých mapách. Pokud se i tvé letadlo rodí na normálním DF serveru ve výšce, tak to bude tím.


Quote

2.správné nastavení vzdálenosti zahájení palby u jednotlivých protiletadlových zbraní - někde jsem to četl, ale nemohu najít kde.

Postavíš kanon, kam potřebuješ, pak klikneš na druhou záložku a do spodního okna napíšeš na jakou vzdálenost má začít střílet.

Quote

3.start AI letadel z letadlových lodí

Stejně jako na zemi. Začátek letu AI umístíš poblíž letadlovky a na druhé záložce zadáš, že má startovat, bod se připlácne sám na letadlovku a je to.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Mapy a jejich výroba
Autor: TozziFan ()
Datum: 21. 11. 2009 23:14

díky za odpovědi, jen ke dvojce... jsem se špatně vyjádřil...kde a jak nastavit je mi jasný, jen sem chtěl vědět jaké parametry pro daný typ, tz. 88 asi na 4-5km. 37 na...atd. aby nestřílel nějaký kvér dřív než by měl

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Mapy a jejich výroba
Autor: BP_Tyrl ()
Datum: 21. 11. 2009 23:30

U nás na serveru je většinou nastaveno, že těžký flak začíná střílet na 3 km, lehký na 2km a kulomety tak do 1km. Druhá věc je, že jakmile se flak rozestřílí, už jsou mu všechna nastavení úplně fuk a pálí jak jen to jde daleko. Základ je, že středního a lehkého flaku by nemělo být víc, jak tři kusy na čtverec. Dost způsobuje lagování, hlavně autíčka. Těžký flak, ten co nestřílí zelené stopovky, ale dělá obláčky lagování nezpůsobuje a není nutno s ním šetřit na místech, kde nemá nikdo co dělat. Takže na cíle pro bombry dávám tři těžké a tři střední, nebo lehké. U letišť zase tři střední, nebo lehké a tři i více flaku těžkého.

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: Mapy a jejich výroba
Autor: TozziFan ()
Datum: 22. 11. 2009 17:16

moc díky za info...thumbs down

Nastavení: OdpovědětCitovat


Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.
Přihlášení uživatelé
Anonymní: 2