Zkušenosti s létáním / Experiences With Flying :  Black Panthers
Kdo umí, umí. Ostatní se ptají. 
ME- 262 start a přistání
Autor: BP_Imelman ()
Datum: 02. 11. 2006 09:48

Jelikož jsem zjistil, že v novém setu je oblíbenost létat s tímto letadlem velká a jeho počty samo-sebou omezené a umění pilotů nezničit letadlo při staru a přistání malé a tím ho nenávratně odepsat ,zde je základní informace.

1)Po startu obou turbín - zmáčkni tlačítko jako na bombrech-vybrat všechny motory

2) S plynem velmi jemně- přidat a nešahat a popojíždět na start -zhruba na 25% až 30% plynu .

3) Po narolování na stojánku pomalu přidávej plyn až zhruba do 90 %.Při rychlosti 100km/h vysuň klapky do vzletové polohy.

4) Po odlepení se nestoupat,ale zatáhnout podvozek, klapky a mírně ubrat plyn asi na 85 procent a výše uvedené motory se přestanou přehřívat. Po dosažení 350km/h je možno volněji stoupat.

5)Na palubní desce v pravo jsou vedle sebe dva budíky otáček motoru.Pokud jsou na 8 tisících jste v pohodě Čím větší výška tím se to přehřívá méně a prakticky v 2000m můžete letět nerušeně na 90 procent a pofrčíte zhruba 580-630km/h ve vodorovném letu .

6) Téměř každá rychlá manipulace s plynem znamená konec vašich dalších nadějí na úspěšný let a seskok padákem jelikož alespoň jeden z motorů hoří .

7) V souboji neubírat plyn ikdyž nás to nutí a radši si na tu ruku sedněte jelikož......bod 6hot smiley

Přistání"
1) Rychlost snížit na 310kim/h a po narovnání se na dráhu v kurzu přistání a vzdálenosti zhruba 4 km vysunout klapky na vzletové a plyn nastavit 45%

2] Po klesnutí rychlosti na 290-300km/h vysunout přistávací klapky a ve vzdáleností 1km od letiště vysunout podvozek .Mírně klesat a před dosednutím ubrat pomalu plyn na 20 %. Dobrždujeme a plyn na 10% .Stojíme plyn 0 - vypínáme motory.


Zhruba toto mne naučil BP_KOJAK a funguje to skvěle takže díky veliteli přez výcvik a spoustu mnou zničených letadel už to umím .thumbs down



Upraveno 1krát. Naposledy upravil BP_Imelman (02. 11. 2006 09:49).

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: ME- 262 start a přistání
Autor: Anonymní návštěvník ()
Datum: 02. 11. 2006 11:04

Napsané je to dobře. Jen pro upřesnění doplním pár informací.

Proč neubírat plyn!!!
Jakmile se se Švalbou dostanete na operační rychlost, zapomeňte ne jakékoliv "jebání" s plynem. Stejně to nepomůže, protože je to těžká kráva (velká setrvačnost), má mnohem menší odpor než vrtulová letadala (díky absenci vrtule, nemá žádný brzdný moment, nic co by se při ubrání plynu opřelo o vzduch). Ubrání plynu vás tedy nezpomalí, ale jen riskujete, že si zapálíte motory!!! Pokud už musíte s pákou hejbat (boha jeho proč?), dělejte to pomalým pohybem. Jako když ovíráte/zavíráte pípu při čepování piva co děsně pění (připravte se na pojeb od výcvikáře a sepsání dvoustránkového vyjádření "proč jste to dělali".

S tímto letadlem je tedy více než doporučeno lítat s využíváním energie. Je rychlé, opravdu rychlé a pokud neuděláte něco špatně, nic vás nedožene. Ale nesmíte uprostřed boje zpomalit, akcelerace je prachbídná a než se na tu užasnou rychlost, při které vás nic nedožene dostanete, tak vás usoplí každej průměrnej pilot ve Spitu.

Pokud neumíte dobře střílet s deflexí a na větší vzálenosti (350-500m), tak do toho nelezte. Střílí se s tím krátce a palba se otvírá na větší dálku než jste zvyklí. Pokud správně udržujete rychlost, nemáte na míření a střelbu moc času (je vhodné si útok dopředu rozpočítat), pokud zpomalíte umřete!

Jak s tím lítám já:
Po startu, jak ho napsal Imelman, stoupám tak na 3000-5000m podle potřeby a abych pod sebou ještě něco viděl, plyn přidávám tak aby se otáčky motoru držely mírně nad 8000, aby to nepsalo "přehřívání". Se stoupající rychlostí a výškou jsou motory k přehřívání méně náchylné. Jakmile mám plyn na 99%, tak už na něj až do začátku přistávání nehrabu!!! Pokud potkám něco o čem si myslím, že je to enemy, a je to pode mnou, nevrhnu se na to jako chrt, ale v klidu se srovnám tak abych byl pokud možno na jeho 5-7mé. Jako chrt se něj vrhnu až teď. Pokud o vás neví a dobře střílíte, připravte se na krásný efekt letounu proměňujícího se na světlo a teplo. Pokud vás zaregistruje a začne dělat utažené manévry, vys... se na něj a opět si přejděte do stoupání. Pokud s ním začnete točit, umřete! Pokud to nevyjde a pověsí se za vás, a nic jste nezvorali, nepropadejte panice, máte určitě rychlost 550-700km/h o čemž si "das shweine Spitfiren" můžou nechat pouze zdát. Je z toho krásně vidět dozadu, tak si v klidu leťte kam potřebujete a občes se ohlídněte jestli se vás ten zoufalec pořád drží. Pokud ano, máte určitě TS a spoustu kamarádů s BF109G2, prahnoucích po Spitu zahleděném do zaměřovače a nesledujícím okolí smiling smiley.

Toto letadlo je pouze pro trpělivé lidi a podle toho se s ním létá. Kritický je pouze start a přistání. Pro to je vhodné požádat si o pdporu nad letištěm kamarády v obranějších vrtulových strojích a posléze jim zaplatit panáka.

Summarize: Nejebat s plynem, Hlídat si rychlost, V případě nouze komunikovat s ostatními na TS, Dobře a krátce střílet, Pokud už manévrovat, tak pouze vertikálně, Netočit není to Išak, Nepropadat panice a umřít jako chlap.



Upraveno 1krát. Naposledy upravil BP_Kojak (02. 11. 2006 11:05).

Nastavení: OdpovědětCitovat
Re: ME- 262 start a přistání
Autor: BP_Imelman ()
Datum: 09. 01. 2007 09:36

Malý doplněk K Me 262 : Pokud se Vám stane že ikdyž prudce neubíráte plyn a přesto Vám chytne jeden motor plamenem okamžitě dejte vybrat motor ( č.1 nebo č2) podle toho který hoří a vypněte ho !

Přerušte útok a zvolte motor který běží bez problémů,občas se stává ,že zapomenete a máte stále nastaveno vybrat všechny motory a přidáváním plynu stříkáte kerosín do zhaslé dýmící turbíny

- divíte se že ten jeden co blafnul neustále chytá a zhasíná - nejlepší cesto do pekel..., na motoru co chytnul to uděláte tak,že dáte vybrat motor stáhnete na něm plyn na 0 a potom -ale musíte vybrat ten motor co je funkční a tam si v poho natavte 95% plynu a mazejte domů.

S jedním motorem mi to letělo zhruba 450-460 v hodině.

S jedním motorem nebojujte ! ! - ( zemřete ) - a mírným klesáním pokud máte výšku leťte k vašemu nejbližšímu letišti .

Nastavení: OdpovědětCitovat


Promiňte, ale pouze registrovaní uživatelé smí přispívat do tohoto diskusního fóra.
Přihlášení uživatelé
Anonymní: 2